Grafisch vormgever

Grafisch vormgever nodig?

1: Plaats gratis tender

Discreet, in onze afgeschermde portal.

2: Ons slimme algoritme

selecteert alleen vormgevers met voor jou relevante expertise.

3: Ontvang offertes

en bepaal wie de tender wint. Ontvang maximaal 5 pitches.

4: Werk direct samen

Geen bureaumarges of bemiddelingskosten.

Grafisch vormgevers zijn essentieel voor de opmaak van jouw content.

Gebruik jij marketing content voor het verspreiden van jouw boodschap? Je ontkomt dan niet aan de opmaak van jouw content middelen. Ben je nu zelf geen enorme Illustrator, InDesign of Photoshop hero?
De grafisch vormgevers op dit platform beheersen dit creatieve vak en helpen je graag.

Of je nu op zoek bent naar een grafisch vormgever die één whitepaper of een serie infographics voor je opmaakt of iemand die jouw merk identiteit een opfrisbeurt geeft. Je vindt hier creatieve vormgevers met de meest uiteenlopende designvaardigheden. Elk met een eigen specialisme, precies wat jij zoekt.

Welke content wil je wil jij laten opmaken?
In onze portal kun je kiezen uit verschillende categorieën binnen grafisch vormgeving:

  • Architectuur visualisatie
  • Brochure en Prospectus
  • Datavisualisatie
  • Drukgereed maken
  • DTP
  • Huisstijlontwikkeling
  • Infographics
  • Jaarverslagen
  • Letterontwerpen
  • Reclame opmaak
  • Webdesign
 

Zij vonden al een contentmaker.

Hoe werk je samen met een grafisch vormgever?

Een goed begin is het halve werk.

Geweldig, je wilt samenwerken met een van onze beste grafisch vormgevers!
Daag ze uit vanuit je eigen ConTendR portaal dat je krijgt na inschrijving. Schrijf je hier in, het is kosteloos.
Na het inschrijven kun je een tender plaatsen, in de tender geef je aan welke expertise de grafisch vormgever moet hebben.
Welke content je wilt laten opmaken, het beschikbare budget en de gewenste opleverdatum. Hierna stel je een briefing op.

Hoe brief je een grafisch vormgever?

Een goede briefing is belangrijk om ervoor te zorgen dat de grafisch vormgever begrijpt welke richting jij op wilt. Wat zou het resultaat moeten zijn? Het is niet eenvoudig om enerzijds je verwachting te omschrijven en daarbij genoeg ruimte over te laten voor creatieve inbreng van de vormgever?

De briefing geeft heldere kaders weer waarbinnen de vormgever aan het werk kan. Dat helpt de designer om een beeld te krijgen van de tijdsduur van de werkzaamheden en de prijs die daar mee samen hangt. Andere zaken die je in de briefing van een grafisch vormgever kunt vertellen zijn bijvoorbeeld de mate waarin je met stockfoto’s wilt werken, of dat je een bedrijfsfotograaf betrekt.

Bij ConTendR kun je heel makkelijk een briefing maken in het Tenderformulier.
We vinden dat zó belangrijk dat het een vast onderdeel is van elke opdracht die je plaatst. Zonder goede briefing kunnen onze contentmakers geen goede pitch schrijven, laat staat een passende offerte opmaken. Neem even de tijd voor zo’n briefing, je zult zien dat je heel goed passende pitches krijgt. Je begint in de portal met het selecteren van het contentmiddel, de markt waar jij je op richt en datum waarop jij jouw content opgeleverd wilt hebben.

Stel jouw organisatie even voor:

  • Wie zijn jullie en wat is de reden van jullie bestaan?
  • Wat is missie van het bedrijf en hoe realiseer je die?
  • Vertel kort iets over je verhaal en hoe jullie zover zijn gekomen.
  • Heb je (kern)waarden? Vertel ze, het geeft de grafisch vormgever een beter beeld.
  • Zijn er andere vormgevers met wie je al samen werkt?
  • Is het nodig dat de vormgever tijdens het schrijven contact met anderen opneemt? Denk aan copywriters, klanten of collega’s?
    Hoe zijn zij betrokken?
  • Wie zijn je concurrenten? Zijn er designs die je al heel erg mooi vindt? 

Het lijkt tegenstrijdig, maar heldere randvoorwaarden zorgen juist voor creativiteit. Hierna moet je het wel uit handen kunnen geven aan de vormgever, deze zal genoeg weten om tot een goede offerte en pitch te komen. Denk ook aan het budget. Hoe lager het budget, hoe minder tijd de vormgever heeft voor het uitwerken van verschillende concepten. Je krijgt ook minder correctierondes en dat wil je niet.
Goede creatieve vormgevers kosten geld.

Budget

Over geld gesproken, in het tenderscherm tref je een budgetslider. Met deze slider kun je een richtbudget aan de briefing meegeven.
De slider start vanaf €250, de minimale prijs van een opgemaakte brochure.

 

budegtslider

Elke grafisch vormgever wil weten wat het beschikbare budget is. Niemand wil namelijk werken voor een opdrachtgever die niet over een realistisch budget beschikt.

Meer informatie? Neem contact op: 033-3036050